sobota, 4 maja 2013

Jezioro biaaałe, to kraina moich snów. Jezioro białe? chciałbym wróciić tutaj znów

MAJÓWKA 2013 !
bony, pojechałam nad biale na pare godzin z Sylwia, spotkalymy dziewczyny i tak się stało ze zostałam 3 dni. Były gorsze chwile BYŁY.. ale więszosc czasu spedzilam serio fajnie, serio:)
W sumie nie miałam jeszcze TAK BARDZO pięknej majóweczki. Nie będę tu opowiadac co robiłam bo nie wnikacie az tak daleko :* ALE TAK BTW moje piękne vansiki, koloru kremowego, są teraz nie żywe i szczerze nie wiem czy je odratuje :(
Szczerze? to tego co się działo nie da się opisać w słowach, może zrozumiecie jak pięknie było przez zdjęcia których mam bardzo, bardzo dużo :)kosiam






























DOBRE SETY, DZIKIE DENSY, COLORADO, MOLO, LA COCAINA !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3