wtorek, 30 kwietnia 2013

Nie obiecuje Ci byc bezbłędna, najlepsza czy idealna. Ale obiecuję być zawsze pomimo wszystko.

Jest git, sobotka z Olą i mamy urodzinki były
a w niedziele przyszla do mnie Angi i pojechalysmy do mojej babci i chyba za dużo dowiedziała się o mnie jak bylam mala :(
Wczorraj bylam w Lublinie i obzarlam się jak swinka :<
Dzisiaj? chyba jeden ze słabszych dni, jak się wali to wszystko cnie
Dobra, dzisiaj caly dzień wyglądam jak jakiś trup wiec może czas się ogarnąć i gdzies wyjść bo nie będę siedziała w tym domu, pozdróweczki :>









"Nie mam tu dla kogo żyć, tylko Ty mi zostałaś Wiem, że Twoja sytuacja jest dokładnie taka sama"

2 komentarze:

  1. udany weekend to podstawa :)
    Ciekawy blog, z chęcią go poobserwuję i liczę na odwzajemnienie się na moim świeżym blogu :)

    http://provencompatibility.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3