poniedziałek, 13 maja 2013

"Mieliśmy w sobie oparcie.. razem na zawsze tęsknie gdy patrze na nasze zdjęcie w ramce"

HEJ! kochani jest pięęęknie, wszystko cacy jak powinno hi znaczy prawie wszystko no ale JEST PIEKNIE
Ogółem to ciepło ostatnio jest bardzo, ale ja się nie opaliłam nic nowego hahhaha, dzisiaj jakos zimno fu :( Weekend? spędzony w dobrym gronie, piątek z eliza. A sobota? Serio nie wierze czasem w ludzi, ale uznajmy ze mimo i pomimo urodziny udane :) Przynajmniej mamy dużo wspomnień hi
Po urodzinach poszlam sobie do zdunczusia na noc i  takto
Dzisiaj jakos takos, ciesze się ze jest ładnie z paroma osobami, ze znow je mam przy sobie
A w dodatku jestem cala pobita i pogryziona OLA ......
po lekcjach poszlam sobie na miasteczko z angi i polinka i tak zleciał dzien. WGL HAHAHA WIECIE CO HAHAHAH przed chwila dzwoni do mnie polina z płaczem ze włosy sciela i jest  jej tak okropnie i ze wygląda strasznie hahahah
ide bo mucka do mnie dzwoni, kosiam













jedyne zdjecie z urodzin na którym jestem bo byłam czymś zajęta he...





' Powiem ci cos.. proszę nie zostawiaj mnie przynajmniej dzisiaj - okej, obiecuje'

3 komentarze:

  1. po 1 TO MÓJ PIES
    po 2 TO MOJA BLUZKA......................W PTASZKI..........
    po 3 MOJA KAROLA KOCHAMKOCHAMKOCHAM<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po 1 to mój pies
      po 2 to moja bluzka
      po 3 to jestem swoja

      Usuń

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3