środa, 13 czerwca 2012

Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.

siemka ;*

Dziękuje za ponad 11300 wyświetleń, sporo już tu was : )* a pamiętam jak jeszcze nie dawno dziękowałam wam za pierwszy tysiąc, eheh : D 



Jakoś ostatnio rzadko tutaj pisze, sporo nauki miałam bo wystawianie ocen i wgl.Na weekend postaram się wam podać moje ocenki : ) Nie jest źle pasek będzie <3 W pesymistycznej wersji wychodzi mi 4.81 ♥  Hmm, na week trzeba będzie robić puzzle na matmę i będzie 6 na koniec, eueueu. Z geografii poprawione , miejmy nadzieje ze będzie 5 ! z Fizyki sprawdziany sprawdzone dostałam 5 , wiec hello 5 z fizyki na koniec <3 
 Koniec o ocenach , ogółem jest git , Dalej czuje ból po straceniu tak ważnego dla mnie zaufania do jednej osoby .. Cóż, widocznie w dzisiejszych czasach nikomu nie można ufać, każdą informacje najlepiej jest zostawić dla siebie , albo wygadać psom .
Już nie będzie żadnych kartkówek w tym roku ani spr ani nic , jjejejjeejej<3 
Przydałoby się pójść na jakieś zdjęcia , może niedługo wypali mi z Olą ♥

spadam , papa : D 








6 komentarzy:

  1. jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. z kim jest to serce ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Olauke moja chyba ;* Zdjęcia są robione lustrzanką Canon 600D : ) Serce jest z Paulą ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kogo zaufaniue.? ;CC

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówiłam już , przyjaciółki.. Nie moge powiedziec imiona bo nie wiem kim jestes :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3