piątek, 15 czerwca 2012

Keep calm and go to London..

hej hej :*


Zmieniłam trochę wygląd bloga, co sądzicie ? ;> Ten czy tamten lepszy ? whatever..

w szkole git , paseczek będzie łihii ♥  Dzisiaj po szkole na zakupy z elizą ☻ Hmhmhm, kupiłam sobie bluzę ? nie wiem jak to można nazwać , ale pokaże wam zdj ^^ No oprócz bluzy czy co to tam jest kupiłam sobie koszulke *.* Wczoraj tez byłam na zakupkach i nabyłam bluzę i bokserkę no i naszyjnik , zamówiłam też sobie loafersy ♥

W życiu norma , lajf is brutal ale cóż żyjemy dalej. 4 dni i HELLO LONDON .
Po tańcach meega padaka , ale robię to co kocham <3
Lecę jeeść bo nic dzisiaj nie jadłam : xx,  pap ;* 





 Reserved -bluza 'the soul of love'
Reporter - bluza czy cooś 


Bluzka cropp

Naszyjnik reserved
                       
Loafersyy ♥


ohh : <




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3