piątek, 20 kwietnia 2012

w życiu nie ma pięknych historyjek, jak w kinie to raczej historia pomyłek albo tragikomedia

Hejeczka ; 3

Padaaaaam, nie wiem jakim cudem weszłam jeszcze na kompa . No więc dzisiaj był koncert jubileuszowy estrady dziecięcej ♥ Wszystko się udało, wielkie show było, po wszystkich pochwałach i zachwytach ludzi ustaliliśmy że wyszło dobrze . Na początku czyli o ok . 15.00 przyszliśmy do chdk-u i zrobiono nam makijaż i fryzury . Głupia babka pomalowała mnie na pomarańczowo chyba użyła podkładu nwm jakieś 6 jak ja potrzebuje 1 . Czułam sie jak 50-latka . Ale wszyscy zachwycali się jak ja to przepieknie wyglądam -,- potem część zmyłam ale i tak na scenie nie było tego wcale widać : ) Fryzura była sliczna ♥ Chociaz teraz włosy mam twarde od lakieru jak kamień , haha . 
Jutro kolejny występ i znowu zapchana cała widownia. Po występie BANKIET , ha ! No.. to w co ja się ubiore? o.o Kocham to i wszystkich zapraszam do Estrady, wspaniała atmosfera i w ogóle.. KOCHAM ! ♥

Niedługo powinny być zdjęcia ; 3  
spadam, czeeść ;*




Kupować ? co sądzicie ? ; *


1 komentarz:

  1. Buty? NOOO ZAJEBISTE! BIERZ SZYBKO, BO PEWNIE MAJĄ OSTRRE BRANIE HEHE xDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3