sobota, 21 kwietnia 2012

Naprawdę nie musisz mi opowiadać o tym jak bardzo cierpisz. Ja doskonale wiem jak to jest momentami nie dawać sobie rady.

Jest 11.oo a ja dodaje wpisa , nieźle ;3
No to notka tak chyba o niczym. powiem może tyle UDAŁO MI SIĘ TO ZMYĆ Z TWARZY ♥  Dzisiaj na 25-lecie wędrują moje kosmetyki ! 
Jejuu jaka piękna pogoda ♥ Zaraz wyjde na dwór z Juliałkę i bedzie git, ale potem muszę isc do CHDK-u na malowanie i czesanie . Fajnie jest tak mieć " własną" fryzjerke i makijarzystkę ♥ Dzisiaj zabieram ze sobą aparat więc będzie dużo zdjęć ♥ No a na końcu BANKIET, hueheuheuheuhuee. 

Jak ktoś chce wbić na 25-lecie o godzinie 17.00 to może uda mu się kupic miejsca stojące, ewentualnie siedzące na schodach ; D 

Czee. 





No cześć moje małe piękne ; * Nie ma to jak PIĄTECZKA , hahahha ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3