niedziela, 22 kwietnia 2012

Be what you want to be, not what others want to see.

Siemka ; 3 

Jak już wam mówiłam wczoraj było 25-lecie ♥ Nawet nieźle wyszło ; )  Dłuuugo trwało, prawie 4 godziny ; o
Ale jak to pani Renata powiedziała nie da się zmieścić 25 lat estrady w dwóch godzinach, każdy chciałby się pokazać : D Mam nadzieję że wszystkim się podobało : )  Najgorsze były ostatnie prezenty i przemówienia >.<   Mam wiele zdjęć które niedługo wam wstawię : p Tak wgl to dziękuje bardzo wszystkim ludziom z estrady , kocham was : * Aaa własnie Bankiet, hahah ♥ No chyba najlepsza część tych ostatnich dwóch dni które i tak były wspaniałe ♥ No nie powiem że na bankiecie było dużo jedzenia, ale mnóstwo ciast, słodyczy, owoców i napoi. Ale jedzenie się nie liczy ważna była ta zabawa. No party hard normalnie , hahahah ♥ Dancehall na lustrzance zawsze spoko ! Dziękuje też ludziom z TheMontażu czy jak to się tam pisze, ahaha , Oni rozkręcili zabawę : D

Wczoraj wróciłam do domu trochę przed północą ; p No i spaaać xd Oczywiście dzisiaj rano znowu na tańce, hahah. Poćwiczyliśmy układ i we wtorek w CHDK-u kolejny występ, tym razem w niepełnym składzie ponieważ wszyscy się tam nie zmieścimy :x Nie wiem jak tam będzie z biletami ale ok 18 się zaczyna .

Taka jestem padnięta że masakra , a jeszcze jutro sprawdzian z polskiego i kartkówka z angielskiego : ) GREAT !

Się rozpisałam, łohohohooho. Zdjęcia :  



Nie skomentuje siebie o.o






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3