czwartek, 19 kwietnia 2012

Są takie wspomnienia o których czasem nie chce się mówić, ale mimo to chce się o nich pamiętać

Widzę że blogspot zmienił dodawanie nowego postu . : ) No w sumie spoko jest ; D
Wczoraj nie pisałam bo tańce od 14.30 do 20 nie są złe ; x
Dzisiaj w szkole do 15.00, padam : ) Jutro sprawdzian z Angielskiego i poprawa z Geografii -.-' 

Mama Sylwii przyjechała= zero spacerów, rowerów w sumie to telefonów też ; (

Hahhahahaha, no to pozdro ; *







Staree jeszcze z nocki u mojej Oliii ♥ Kocham cię skarbie ♥♥;******
Ejejej, chyba nie naprawimy tego co było.. Przemyślałam to wszystko i chyba już ci nie ufam..Kocham Cię, ale ja tak nie mogę. Zepsułyśmy to . Zostań z nimi, nie jestem cie potrzebna już tak bardzo jak kiedyś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3