środa, 29 lutego 2012

I zdecyduj się, albo tu jesteś, albo cię nie ma

Cześć i czołem : *


Dzisiaj dzień bez szkoły *-* Pospałam sobie do 10 i jest bosko , odrobione wszystkie lekcje już wczoraj (O.o) więc dzisiaj luzik ♥ 

Myślałam że może jakoś się z kim spotkam ale do Tele nie chce mi się iść , of course olka jest z koleżanką , Sylwia chora , chciałam coś wykminić z Elą i Paulą ole jak to można odebrać telefon , nie można -.-' . 



Dobra , na razie mi się nudzi. Może pooglądam jakieś fajne filmy i będzie git ^^ 

Hmm, trzeba się zastanowić nad "Wieczny student" Jędrzej polecił więc trzeba obejrzeć : * 



NIEE, jutro do szkoły >.< Poradzimy sobie .  A w poniedziałeczek zawody ♥♥ Nie mogę się doczekać *.* 



Spadam sie nudzić, joooł :*



 Mhm, wyniki czesania się nawzajem , Sylwuś ♥








Paaaaaaauluś, kocham Cięę ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3