czwartek, 1 marca 2012

Mam wiarę, że wszystko mogę zmienić i sprawię, że połączę to co nas dzieli. To czego chcemy łatwiej osiągnąć wspólnie, ale musisz jeszcze raz zaufać, wiem, że to trudne

Piątek, piątek, ppiąteeek juz jutro, mm, uwielbiam piątki , luźne leckcje, a w dodatku tych lekcji tylko 5 , no pomijając PWSZ. Co tam że będą trwały do 14.00 . ♥
A poza tym piąteczek zapowiada nam weekend , czyli czas spotkań z przyjaciółmi ♥ W sumie to może już jutro do Tele z Winiary  i nie wiem z kim jeszcze♥
Zaś wczoraj se u Eli byłam=Chatroulette.  No i poznałysmy Fajnegoooo Maurice'go ♥.♥ Czekamy na twój obiecany przyjazd do Polski ; D

Ollkaaa, cioto ! Przegrałaś dwa zakłady, przypominam ci ♥

No, to do zoba : *




Mojje kochane lamy dwie ♥♥

6 komentarzy:

  1. Weź nie wstawiaj zdjęć tej po lewej (w okularach) bo jest brzydka. Za brzydka żeby mieć zdjęcia z tą osobą po prawej. ;] Masz do niej numer ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi że nie chcesz się przyznać do tego kim jesteś, anonimku. Booisz się ; <
    O gustach się nie dyskutuje, zwłaszcza z tobą, bo go wcale nie masz ; ) I to że powiedziałam lamo, nie znaczy że mówiłam do dziewczyny : * Polaaa jest śliczna, zazdrość zżera co ?

    To jak przyznasz się kim jesteś ? : *

    Joł : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona nie jest śliczna. Wygląda jak jakiś chłopak. Pokaż mi chociaż jedną dziewczyne ktora ma takie krótkie włosy...... POzdro i nie musisz wiedzieć kim jestem, bo jestem anonimem hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna. Własnie ładne ma włosy i jest wiele dziewczyn które są nawet łyse , więc wiesz. nie wypowiadaj się jak ci się coś nie podoba, to do widzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaaaaaak bardzo piękna. Może wkońcu dowartościowałby ją jakiś chłopak, a nie cały czas bronią jej dziewczyny, mówiąc że jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3