wtorek, 28 lutego 2012

I wtedy rozum nakrzyczał na serce, że sobie nie da rady, że ta zabawa nie jest dla niego odpowiednia.

No siema ; ]

długo nie pisałam , ale nie miałam czasu, nauka i te sprawy -.-'
Dzisiaj w szkole spoko, chociaż dłuuuuuuugo, ale tam ; 3 Hhahaha Pola, Ola kocham was ♥ Nie ma to jak wymazanie całej twarzy wodą , hahah, cześć Pola ! Of course owal od pani, normalka ♥
Ale jakoś humoru nie mam za dobrego, czemu ? Chyba nie ważne ... 
Żyjemy dalej . Sylwuś, zdrowiej, ze wszyyystkiego, nie tylko z tej walonej choroby, pamiętaj że zawsze ci pomogę.
Tak wgl to kupiłam sobie zajebiste poduszeczki *-* z taką pseudo flagą ameryki, nie wiem czy można to tak nazwać, ale wzorki ma podobne ; *
Może jutro do Tele ? Raczej tak ; )

Aaa w czwarteczek zawoody ♥

Parę dni temu byłam z Sylwią i z Ania na zdjęciowaniu ;3 Więc pokaże wam parę efektów.  Nie mam komu robić zdjęć czyli zaczyna się poszukiwanie nowego obiektu , kto chętny ? ; D  * <lol2>







2 komentarze:

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3