wtorek, 5 lutego 2013

Sprzedam +

SPRZEDAM SPRZEDAM SPRZEDAM SPRZEDAM
 
Cena do uzgodnienia, rzeczy sprzedaje ponieważ już w nich nie chodzę, albo są na mnie za małe, wszystkie w bardzo dobrym stanie dosłownie założone parę razy bo rzadko mi do czegokolwiek pasowały ale buty są jeszcze nie prane :) więcej zdjęć i informacji na pw.
Wszelkie pytania w komentarzach albo na ASKU
Jeśli jesteś zainteresowana kupnem pisz na FACEBOOKU
 

Converse roz.37

Adidas roz. 37
Nike roz. 36


Bluza adidas roz. 34



Bluza New Yorker roz. xs
 
-----------------------------------------------------------------------------
 
Siema Sylw ! Pisze tą całą notkę tylko ze względu na twoją prośbę.
u mnie ogółem caaałkiem ok, poznałam parę nowych osób i naprawiłam stare kontakty a a niestety niektóre się popsuły. Nie jestem przekonana do powrotu na blogspota, ale myśle że co najmniej przez ferie to zabije moją nude. A co do Stasińskiej to pamiętaj że kocham cie x 100000000 będę mega tęsknic i mam nadzieje ze przywieziesz mi cos, co będę mogla nosic przy sobie żeby mi przypominalo ciebie <3 WIELKIE LOVE DLA CIEBIE :*

2 komentarze:

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3