piątek, 18 stycznia 2013

PRZERWA ? KONIEC?

hej :)
Jest to moja notka ostatnia na tym blogu, przynajmniej na jakiś czas.
chce po prostu was poinformować że mam dość, bardzo chce spokoju, żeby nikt mnie nie znał tak jak za czasów podstawówki :) Dlaczego? To już jest pytanie do was. Kocham was byliście cudowni blog może będzie widoczny a może nie, dziekuje za tyyyle wyswietlen, obserwatorow i komentarzy<3
Może niedługo wróce do blogowania? A może nie.


 
DO ZOBACZENIA, MOŻE KIEDYŚ WRÓCE, KONIEC.
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Ech...szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda.. miałaś bardzo ciekawego bloga..może go nie komentowałam, ale na bieżąco czytałam i powiem Ci ,że mnie zainspirował . w jednym słowie; ciekawy jest..widać,że nie tylko ja..jest załamanym , że odeszłaś tym czasowo..proszę wróć..Rozumiem Cie, że masz tego chwilowo dość..alee wracaj.. ; )) mam nadzzieję, że przemyślisz moją notkę ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezu.. dziękuje dziękuje to mega miłe :((( <3 wroce, kiedyś ;*

      Usuń

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3