czwartek, 28 czerwca 2012

Idąc przed siebie, próbując zapomnieć .Potykam sie o fakty i o miliony tych wspomnień .Pytam się siebie, jak długo wytrzymam, Bo tracę juz grunt, nie mam sie czego przytrzymać .

Hejo :)

Siedzimy sobie właśnie z Elizą i załozyłysmy jej blooga ♥ Proszę bardzo kochani ;*





Dzień spoczko , spędzony z Kaśką i Olką a teraz z Elizą , jutro zakończenie roku , wakacje, thank you ♥ Po zakończeniu gdzieś się pójdzie i trzeba się zbierać bo w sobotę na obóz : cc Znaczy fajnie no, ale 10 dni bez was wszystkich to lipa, może wezmę ze sobą laptopa bo tam jest internet więc przynajmniej będzie skype gadu no i blogspot. Dziękuje, dobranoc ♥

2 komentarze:

  1. A gdzie sie wybierasz na obóz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie daleko, do Kazimierza, ale nie liczy się miejsce, ważne z kim ♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3