piątek, 29 czerwca 2012

hello summer, goodbye future

WAKAJCE, WITAJCIE ♥

No więc mamy wakacje, w końcu . Dziękuje za te 10 miesięcy spędzone z wami wszystkimi w szkole ♥ Dziękuje też za te pół roku od kiedy tu jestem z wami kochani. 
Jutro , praktycznie to dzisiaj bo już po północy , wyjeżdżam, nie będzie mnie w Chełmie troszeczkę :c Będę za wami tęsknić kochani ;( Jejku , przegrałam zakład i jeszcze słucham jakiegoś NYAN NYAN , hahahha ♥
Hmm, dzisiaj po zakończeniu pizza z Sylwią, Anią i Elizą ;* potem granita z Magdą no i do Poliny, naleśniki zawsze spoko co nie ? hahahha . Nie ma to jak robić czekoladowe naleśniki z których i tak nie wiadomo co wyszło, dzięki ze teraz jestem cała w nutelli, moje włosy ;( 
haha, Kocham Cię ;* 

Lece, papa :3





Zaczynamy nowe życie ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3