niedziela, 27 maja 2012

Idąc mokrymi ulicami mieszałam zimny deszcz z ciepłymi łzami

Sieeemka <3


Wczoraj nie było wpisu bo mi się nie chciało :) 
Hyym, wczoraj rano jeszcze u Olki , potem do domu :) Dałam mamie prezent, łańcuszek i czekoladki no i poleciałam na miasto z Poliną ♥ Oczywiście poszłyśmy kupić sukienkę i porobić zdjęcia , taakie tam wyszły booskie <3 Sukienka oczywiście śliczna. Poszłyśmy też trochę na skatepark i połaziłyśmy sobie etc : D 
Na dole znajdziecie parę zdjęć af kors . 
Wróciłam do domu, zjadłam i poszłam spać : OO Jak się wyspałam to pojechałam do Juliiiiiii <33 Nakręciłyśmy jakiś filmik, żeby za jakieś 10 lat było co powspominać... ♥ 
Wróciłam do domu, pouczyłam sę i popisałam na gadu :) GITGITGIT . Dziękuje za poprawę humoru :*
Hmm, teraz muszę wybrać się do carrefoura i pokopać w powietrze, ahsskjhjkegk hahahha ♥


Znacie jakieś fajne kolonie ? Bo trzeba gdzieś się wybrać ♥ 


No a dzisiaj się już pouczyłam i zaraz jakiś obiad pewnie, gityyy ♥


papap ♥


Mała zapowiedź :) ♥ Kocham Cię !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3