piątek, 25 maja 2012

hejka ;*
hym w szkole nudy żadnych ocen ani nic oczywiście fazy etc. :D  skończyłam o 14 i poszłam na miasto z Olku ;* <3 kupiłyśmy prezenty dla mam i obie wróciłyśmy do domu 
w domu odrobiłam lekcje posprzątałam posiedziałam na kompie i przyszła Mućka z Sylwia ;* <3 hahahahahhahahahahah nasze fazy dzięki Mućka ze mnie pobiłaś zawsze spoko 
i tak Cie kocham nobie ;* spalony makaron dobry był nie ? 
- o Karola ma jedzenie 
- tak spalony makaron 
- *nakłada sobie cały talerz makaronu* NIKOMU NIE ODDAM !


hahhahahahahahhaahahhahahha. no potem poszły dziewczyny i pojechałam do Olku <3 ;*
teraz siedzimy i odwalamy jakies anjnjdhszghszgjrps , hahahhahahahhahahahahah kocham Cię ;* <3 


dziękuję . dobranoc. 










hhahahahahahah, KAROLAAA TY WSZAKU !!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3