czwartek, 12 kwietnia 2012

Nie opuszczaj starego przyjaciela nowy będzie mniej wart ..

Siema siema ;  d


Boże , ale jestem zła. Masakra. Nie będę komentować dzisiejszego dnia...

Poza tym to dzisiaj dostałam 5 - z łaciny ; ) Czyli 5 na koniec roku się zapowiada ; D W szkole były zdjęcia <lol2> ahahahahhahahahha. Znając zycie wyszłam jak pajac ! Żal mi mojej klasy normalnie żal.pl . Poza zlym humorem w szkole to dzika faza panowała . Lelu, żadnego lanego poniedziałku w niedziele -,- ! 

Chyba muszę komuś ujawnić moje hasło żeby dodawał mi posty jak mnie nie będzie, bo nie ma mnie za często ! 
Zaraz wbijam do Elizy : ) I może w końcu pójdziemy na WIOSENNY spacer ; D 



+ Zamawiamy vansyy z Poliną ♥ Like it . Skreslamy kolejny punkt z listy must have : ) 



: *


Nie znam dziewczyny ale niech wygra ; 3 GŁOSUJEMY  ! GŁOSUJCIE ! KLIK

Zaglądajcie mordki ; )  KLIIK ; *





"Skrzywdzona i Osamotniona z Bólu Tylko Dlatego, że Przyjaźń Była jak Mgła, Choć Mówiono Jej, że Wiecznie Trwa."
"
Na świecie niema prawdziwej przyjaźni niewolno nikomu ufać."

1 komentarz:

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3