środa, 7 marca 2012

Są ludzie, którym szczęście mignie tylko na moment, na moment tylko się ukaże po to tylko, by uczynić życie tym smutniejsze i okrutniejsze

Siemasz ; d


Trochę mnie tu nie było, ale komp mi się walił więc słabo było pisać notki ; /
Dzisiaj spoko luz w szkole, 5 lekcji w tym same luźne a na WDŻ poszlismy na meczyk.
Kurcze nie mam co pisać , jakoś natchnienia nie mam -.-'
Polinaa, jutro się szykowac proszę na telefon o 10.55 i  gówno mnie obchodzi czy masz lekcje czy nie !
Jutro na szczęście tylko sprawdzian z niemca, ale to z panem Edziem , lohohooh ♥
Nie mam pojęcia co mam zamiar jutro robić, znaczy po części, coś się z Sylwią wymyśli ♥
W piąteczek spotkanie z Japończykami czy jak im tam , hahaha czyli 0 lekcji, jak faaaaajnie .


Ej tak wgl to jutro Nie tylko urodziny mojej Mućki, aleee dzień kobiet . Ooo, jak miło ♥
Haahah, Olku ciekawe co dostaniemy hahhaha, może zasłużyłyśmy na Lizaka ?! 

W sumie to tak dziwnie bo chłopców mamy 5 a dziewczyn 26 , hahahahah, Pozdrowienia Kamil ! 


Nie miałam co pisac ale jednak się rozpisałam ; ) Spadam się uczyć Jołł ♥♥







2 komentarze:

  1. Maciek mi pisał, ze juz kupili ahahahaha <3


    jakie zdjęcia o boże :OOOOOOOOOOO ;* lowju

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahhahahah, no to ciekawe co, hmmmmmmmmmmmm..

    Ojj, dziękuje : * Ja ciebie teeeeż ♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3