czwartek, 8 marca 2012

chciałabym wyjechać, zniknąć na chwilę by poukładać sobie wszystko , zrozumieć na kim tak naprawdę mi zależy i z kim chciałabym być . wyłączyć telefon , wsiąść w pierwszy lepszy autobus i ze słuchawkami w uszach jechać na drugi koniec polski..





Dzień dobry ; )

Notatkę dodaje jakoś wcześnie bo mi się chce ; )
Więc pierwsze co chciałam powiedzieć to to iż :

TA ŚLICZNA PANI MA DZISIAJ URODZINY !

ZDROWIA, SZCZĘŚCIA, POMYŚLNOŚCI I WSZYSTKIEGO CO SOBIE ZAŻYCZYSZ POLINKO I ŻEBYŚ JUŻ NIGDY WIĘCEJ SIĘ NIE SMUCIŁA♥
KOCHAM CIĘ SŁOŃCE ;*** ♥ ORAZ NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA KOBIET ♥
Jest w roku taki dzień,
W którym smutki idą w cień,
Więc z okazji tego dnia
Posłuchaj co Ci życzę ja:
Dużo zdrowia i radości,
Szczęścia w życiu i miłości,
Moc najpiękniejszych wrażeń
I spełnienia wszystkich marzeń.











Dziękujemy za kwiatki chłopcy ;* ♥

1 komentarz:

  1. ojejciu <3 jestem w tle, dziekuje dziekuje dziekuje <3 ;* Kocham Cie słonce ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3