środa, 8 lutego 2012

To the sky .


Nudy ; >

Dzisiaj rano poszłam do p. Renatki z dziewczynami i oglądałyśmy film ; > 

Później poszłam do 11 i troche pomogłam przy układaniu książek i takie tam , a w między czasie poszłam do carrefoura i kupiłam oczywiści nowy lakier *.* 
Potem wróciłam do domu zamowiłam  pizze pouczyłam się (;o) , przyszła martyna, a teraz właśnie skończyłam gadać na Skype *-* 



Hymm, dzisiaj zobaczyłam na necie trampki na platformie :  



Podobają się wam ? ; d mi niezbyt . Jednak wolę zwykłe wygodne trampki *.* 



Jutro znając życie będe się uczyć a w piątek może wyjadę do Wawy <3 Oczywiście są mega przeceny więc muszę być , sie wie  ; D ! 

Miss sporty (12) *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3