piątek, 10 lutego 2012

teraz zatrzymaj się i pomyśl, ktoś na pewno za Tobą tęskni.

Czeeść wszystkim : *

Robię wpis na szybo bo zaraz ruszam do wielkiego miasta *-*
Ładna jest pogoda więc myslałam że wyskocze z Magdą na zdjęcia, ale nie wiem czy wypali bo mam mało czasu.
Juz chcę pojechać na zakupyy  i do Michała i do Zośki <3
Ale na razie zamulam i czekam na tego cholernego Busa , z nadzieją że nie porzygam się jadąc w nim ; >
Postaram się napisać jutro i pojutrze notki, ale nie wiem czy będe miała czas ; D

A i zamówiłam sobie właśnie spodenki  Nounou  : 

           
Nie wiem czemu ale mi się bardzo podobają ; )

To ja lecę pa ;*

1 komentarz:

  1. nie wiesz czemu CI się podobają? bo są inne niż wszystkie, takie z charakterkiem:D
    zapraszam na mój blog ze słodką biżuterią:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3