piątek, 16 sierpnia 2013

What happen in golden sands stays in golden sands

Nie wiem sama co mam tu napisac. Wrocilam z Bulgarii poznalam MNOSTWO wspanialych ludzi, bylo to jeden z najlepszych czasow w moim zyciu. Tesknie bardzo chociaz nie ma mnie tam tylko od 2 dni. W dzien wyjazdu myslalam ze zaplacze sie na smierc. Poznalam wspaniale dziewczyny i świetnych chlopakow. Nic nie zastapi codziennego plazingu i wieczornych imprez w pokojach i klubach. Wakacje 2013 jak do tej pory przebijaja wszystko. Za rok lecimy znowu z ta sama ekipa. O kadrze juz nie wspomnę.  Lepiej nie moglam trafic KOCHAMY PANA KACPRA <3 znowu placze na mysl ze mnie tam nie ma. Umawiam sie właśnie z moimi obozowiczami i niedlugo sie widzimy. BYLO PO PROSTU IDEALNIE. Juz nie wiem jak mam to okreslic, lepiej byc nie moglo :)

-----mam mnostwo zdjec, to nie jest nawet najmniejsza ich czesc






































1 komentarz:

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3