środa, 24 kwietnia 2013

Oddałbym wszystko, żeby dziś być gdzieś z Tobą.

nie było mnie 10 dni?! Boze, przepraszam będę pisala częściej promise :(
W sumie dzieje się coraz lepiej potem gorzej i tak ciagle, ruutyna
Przyszly mi rolki wiec teraz codziennie, jak zobaczycie kogos, kto lezy na ziemi TO JA.
Wczorraj było cieplusio mega pojezdzilam troszki, potem na Litewską z dziewczynami, pogubilysmy się troszkę i potem zamiast do parku pojechaosmy gdzies na dyrekcje ale dojechalysmy do parku, z Ania poszlysmy na ósemeczke spotkalysmy dziewczyny i fajnie było, fajnie <3
Eliza mi nie odpisuje wiec wygląda na to ze dzisiaj park x2
Paatrzcie ile zdjęć mam dla was :*

LOMOGRAM MIX **












zlałam się z tego zdjecia













"ja żegnam Cię dziś, biorąc na siebie wszystko. Już dłużej nie będzie mnie blisko.."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3