środa, 20 marca 2013

ok

10 rzeczy które lubie robic?


boze nie wiem co mam wam tu pisać, wiec może numer 1 !

Spotkania z ludźmi :> na pewno jest to rzecz która lubię mega, w sumie wole to od życia internetowego czy samotnego siedzenia w domu. Nie lubię tego, kiedy mam dobre kontakty z człowiekiem ale tylko przez telefon czy internet. Na tygodniu w sumie nie mam możliwości spotkania się z ludźmi bo nauka itd. Ale nie wyobrażam sobie weekendu bez przyjaciół.












 
 
2. WIXA HAHAHAH ❤
 







3. Lubię rozmawiać przez teeelefonik. Jak już ktoś do mnie zadzwoni albo ja do kogos to koncze po 2 godzinach :<  W sumie mogę rozmawiać dniami i nocami, chociaż najczęściej tak w nocy ! hihi




4. lubie spac :(
 


5.Lubie robic zdjęcia ! Tako, jak mi się nudzi!



 

6. Lubię sobie włączyć pioseneczkę, na dużych głośnikach, zgasić światła, zapalić moje gwiazdki, usiąść na środku pokoju i sobie pomyśleć.



7. Lubie ogladac seriale, ogolnie siedzieć na komputerku :>
 
 
?
8. Lubie spedzac miło czas z rodziną, zwłaszcza z siostrą <3







9. .... ogółem to uwielbiam swieta, uwielbiam !
 



 
10. lubie się przytulać i ogółem lubie jak ktoś jest dla mnie taki kochany i cieplutki, hi :<
 








pewnie zapomniałam o milionie najważniejszych rzeczy, ale czesc
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3