poniedziałek, 1 października 2012

:)

Hej ♥ Dzisiaj dzień tako, parę dobrych ocenek wpadło i jedna zła :c no cóż , trudno, nie zmienimy tego !
Dzisiaj po szkole with POLINN ♥ Lov u !

No i ogółem wszystko się układa :) Prawie wszystko .



Wczoraj jakieś 5 godzin siedziałam nad sklejeniem jednego filmiku, gasz. Pierwszy raz jak już skończyłam to .. nie zapisałam .. -.- No i od początku . Taki tam Tag z Mucią , no i suprise !♥ Cieszę się ze ci się podoba  :*  Mam jeszcze parę tych filmików ! Trzeba jeszcze nagrać koniecznie z Elizą !  No dobra, na razie cieszcie się tym . Kocham, enjoy ♥ A no i macie linka do tego filmu na jutube bo tu to nie wiem czy wam sie włączy hahaha ♥ KLIK !!




2 komentarze:

  1. Siema obserwuje i licze na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO TYYYYYYYYY ! Laura i Zośka -------> ♥ , a mnie to już nie znasz ;(
    :*

    Ola Olla Ola Ola ♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3