niedziela, 23 września 2012

czzil !

Hej ♥ Przedwczoraj grill, taak, było fajnie było prawda Angi ? No comment po prostu, haha. Dziękuje Magda ;*
Dzisiaj mecz, gratulacje ! <3  No i po meczu u mnie with Angi and Nanaku. Nie wierze za nagrałyśmy taniec do gangam style , nie wierze ze próbowałyśmy podrobić  to KLIK :X . Mam nadzieje że to nigdy nie ujży światła dziennego hahaha ♥ Oj ogółem fajny dzień , odrobiłyśmy te dni spędzone na nauce, bez siebie .
Jutro siema szkoła i 4 kartkówki..
A no i wczoraj dostałam miły prezent od taty from Łódż którym może pochwalę się kiedy indziej . Thank you dad , I love u ! ♥

Zdjęcie fotorelacji

nie mam innych zdjęć :c
LOVE U <3

Pytajcie bo nudy :c Klikk ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3