piątek, 4 maja 2012

Nie kazdy jest idealem samego siebie wiec docieniaj tych ludzi ktorych jeszcze masz

Siemka ; 3

Sporo się pozmieniało teraz w moim życiu, dużo się nauczyłam , popełniłam dużo błędów i wielu z nich żałuję. Zrozumiałam parę rzeczy, już wiem że zaufać można tylko tym do których to zaufanie się czuje, ja największe zaufanie mam do 3 osób. One zawsze będą w moim życiu najistotniejsze ♥ Wiem że cokolwiek powiem one zawsze będą dyskretne. Mam jeszcze parę osób którym ufam, ale jednak do nich to zaufanie jest ograniczone w różnych stopniach . 

Ehh, dobra nie będę wam tu gadać jakichś durnot . Może opowiem trochę o wczoraj . Więc wczoraj pojechałyśmy z Mucią nad białe ♥ Hhahahah, nie ma to jak oblewanie się wodą z buta :* No, no nasza 'kariera' się zaczyna ! ♥♥ hahah . Kocham Cię ;*
Dzisiaj po szkole do Sylwii ;** Twoja noga : < Będzie git mała ;*** Pogadałyśmy sporo etc . Haahahaha, ja nie pojmuje tego jacy ci ludzie są głupi >.< Eh te nasze ' SZAJBY ' jak to Sylwia powiedziała parę sekund przez telefon ♥ Jeszcze nie dawno myślałam że nie można tak bardzo zżyć się z osobą którą się zna mniej niż pół roku . Hhahahah, my i te nasze codzienne rozmowy po 23454322343 godzin przez telefon ♥ 

No wróciłam od Sylwii poszłam na miasto i kupiłam dwie śliczne bluzki ♥.♥ 
Chwilowy brak aparatu więc zdjęć nie będzie , będą jakoś po weekendzie  -,- No a po mieście na tańce ♥ 

Spadam , narka ;* ♥



Zakupy z ostatniego tygodnia ♥ :
No siema Polina, tak tak , pożyczę ;**

odwróciło się -,- 


Hhahah, moja dupa ♥♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3