poniedziałek, 7 maja 2012

Najeżdząjąc na mnie, udowadniasz tylko to, że mi zazdrościsz.

Siema kochani ;*


Wczoraj to w sumie było zajebiście ♥ Po południu z Eliza poszłyśmy do parku . Siedzimy sobie na huśtawkach i podchodzi do nas jakiś chłopak ' Ej słuchaj mogłabyś zejść bo ja tylko po czekoladę poszedłem
- Nie .
- Ale ja tylko po czekoladę byłem !



hahahahah, w  końcu poszedł na jakąś inną huśtawkę ♥
Potem przyszłam Mucia i się zaczęło, haha bieganie na bosaka po asfalcie ZAWSZE SPOKO . 



A dzisiejszy Dzień spędzony bd dobrze : )
no więc na początku szkoła , aw . Ale potem poszłam do 8 i zaniosłam Mućce buty ♥ HAHAHA ROZPRAWKA THE BEST ♥♥ Hahahah, kocham Cię ;* Potem we trójkę poszliśmy po Sylwię i przy okazji Olkę ♥ Ponieważ pogoda do dupy zostaliśmy w szkole . Hhahah, no no i czemu oni nie są zrozumiali c' nie Polina : < hahahaha . Mało kto zrozumiał coś z tego posta ale okej ; D 


Poza tym to teraz siedzę z Martyną >.< Ale poszła oglądać TV . A JA TU POMPA KURWA , NIE MOGĘ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. I DON'T BELIVE IT .

Eh, trudno . Są ludzie i parapety ..


A ja czekam na spodnie ♥.♥
Bajo ;*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3