środa, 23 maja 2012

I to uczucie przed utratą osoby, która przez taki krótki czas staje się kimś cholernie ważnym

Hej kochani ;* Wróciłaaaaam ! 

Przepraszam was za moją nieobecność : < Niestety w łodzi nie miałam za bardzo czasu a potem nie było neta 
-,- No ale cóż widzę że u was się nic nie zmieniło i już przez te 4 dni nabiliście mi kolejne 1000 wyświetleń ♥.♥ Czyli mamy ponad 9000 <3 KOCHAM WAS ;* 

Poza tym to weekend spędzony zajebiście <3 Oczywiście w Łodzi zakupki ♥ Hmm, kupiłam sobie spodenki, spodenki, bluzkę, bluzkę piżamę, spodnie i buty <3 trolololo
W poniedziałek po szkole z Elizą na dwór ♥ Spotkałyśmy parę osób pogadałyśmy i takie tam :)
Wczoraj po szkole z Olką do 8 i potem trochę polazłyśmy i pojechałam do babci ;*
No a dziś po szkole na zawody na stadion z Elizką i Sylwią <3 Takie tam wkurwy, tańczenie, piszczenie srutututu :)

Dziękuje tym którzy są, byli i zawsze będą . Kocham Was i nigdy was nie zapomnę ♥ Mam te pięć najważniejszych osób którym nie pozwoliłabym odejść, nigdy, chociaż czasami jest taka potrzeba...



A JA MAM PÓŁ POMARAŃCZY ♥ 

siema horoskop Sylwia ♥





 

-Już zapomniałam jak to jest...
-Co takiego?
-Jak to jest być tak beztrosko i cholernie szczęśliwą.

3 komentarze:

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3