wtorek, 15 maja 2012

I jest za późno już razem nie sięgamy do chmur

Siema siema ;*


Dzisiaj dzień w miarę , dostałam 4 z historii za kartę pracy i pisałam sprawdzian, jpd TRUDNIEJSZYCH SIĘ NIE DA !? Hahhahahahhaha, oj ale ok ok ! NATALKA MY DAŁYŚMY RADE, JAKOŚ, WYCIERPIAŁYŚMY , ALE PRZYNAJMNIEJ WYGARNĘŁYŚMY MU TO W TWARZ , HA ! I tak nigdy nie zapomnę twojej miny :
- Chcesz ?
- Ohahhehahdkjhaurgdbjskabnxahmkafjhaskjfhasbdhav * wyrywa karteczkę*

Hhahahahahhaahaha, dobre fazy w szkole nie są złe <3 Polaaa  ' Nie znacie mojego taty Tomka Legęzy ' ' Pff coco chanel to moja babcia ' lol . Kocham Was ;*
 Po szkole do 11 , hahah te dzieci ♥ ' To pani córka ? ŁAAAAAAAAAAAAAAAAADNA JEST , i wie pani co , nawet trochę sexi' , dzięki dzięki kochani ;* Po 11 dom i mój zacny opierdaling ^^ Chociaż nie, nie. Hola hola, mocim panie ! hahhahahahahahahaha. Uzupełniłam całe ćwiczenia z BIOLOGI  <brawo> Aaa no i zaniosłam Sylwii jakieś tam coś, hahah.   No to idę spaaać ;*


Bajo ♥






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3