wtorek, 1 maja 2012

sometimes a hug is all you need to make a feel better

Hej :*

Jejuu jak gorąco >.<  Wczoraj zasnęłam po 22 . Padłam na łóżko jeszcze w ciuchach w których chodziłam cały dzień , lol. Oczywiście nawet nie wyłączyłam komputera, więc przepraszam wszystkich że nie odpisywałam :**  Rano wstałam o 8 zjadłam naleśniki i poszłam spać do 13.00 posiedziałam sb na kompie i poszłam do parku z Olą ♥ Hhahahha, my i nasze fazyy.potem wróciłam do domciu i przyjechała Elaaa ♥
Siedzimy i odwalamy jakieś jhdgvkjwdyfgjvbchwkjbxh, nagrałyśmy jakiś filmik , ale i tak nie przebijemy swaaata ♥ hhahaahahahahahahah, looooooool. Jutro to ja sama nie wiem co robię -,-'
Dobra spadam , bo Eliza już leży na podłodze i macha nogami , buhahhahah . Aaaaaaaaaa właśnie , Mikołaj, dzięki , hahahahha ;**
Pykło 6000 ♥

Ejejejjeje, Daniel trzymaaaj się ;***** ♥ 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3