piątek, 27 kwietnia 2012

Przyjaciele nie oczekują od ciebie, że będziesz idealny. Tak naprawdę, są niezmiernie zaskoczeni, gdy okazuje się, że taki jesteś.

Siema . Długo tu nie pisałam ale nie miałam czasu . 
Pięęękna pogoda, czas na wychodzenie na dwór, kocham to ! Wczoraj cieplusio więc poszliśmy na spotkanie klasowe. Oczywiście z chłopakami nie da się normalnie , ale cóż >.< Połazilismy po 5 pogadalismy z nauczycielami i poszliśmy na miasto . Najpierw na jakies lody a potem do parku, część została na boisku a potem se poszli -,- 
Przedwczoraj norma czyli park z Sylwią, Damianem , Maksem i innymi  ♥ Buhahahahah Sylwia >.< 
No , no siedzimy sobie z Sylwia na ławce i jemy lody, podchodzi do nas jeden z ładniejszych chłopaków i się pyta czy może się przyłączyć. Sylwia: " Aaaa, tak tak . Myślałam, że loda chcesz czy coś " A ja się aż zadławiłam i taka pompa . KOCHAM CIE SYLWUŚ ;* Potem wracamy a jakiś chłopak do nas cos tam gada i na koniec " Dobra ja spierdalam, papa dziewczyny " >.<
Aaa i przypomniała mi się jeszcze wczorajsza " farbonetka" Anity . Whatever . 
No a dziś po szkole z Olką, Olą i Paulą. Yeeah kupiłam sobie śliczne spodenki, jutro wstawię fotkę bo szczerze to teraz mi się nie chce . Jak Ola z Paulą poszły zostałam sama z MAJKUTEWICZ ; o 
Hyhyhy kc . Powędrowałyśmy do Greli a potem do Tesco po lody . Wzięłyśmy wózek i zapakowałyśmy tak swoje torby. Potem weszłyśmy na taki chodnik na takim podwyższeniu razem z tym wózkiem ,. Haahahahah, oczywiście wózek musiał zjechać i prawie pierdolnąć o samochód , buhahaha . 
No i potem do domu i codzienność NA DWÓR Z SYLWIĄ ♥ 

Notka za te ostatnie dni : ) bajcio .






Nie widzieliście jeszcze moich włosów  ;]

kocham go *.*

"A jak się zjebie coś naprawimy to ? "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3