środa, 28 marca 2012

Sometimes it's better to be alone. Nobody can hurt you.


Siema . 


Spoko jest . Dzisiejszy dzień był całkiem całkiem ; ) Najpierw szkoła of course. I dostalam piękną piąteczka z Matmy i szósteczke z muzyki <cwaniak2> mwahahah . Potem do domu, coś zjadłam i na szczepienie ; o Samo ukłucie nie bolało, ale teraz ramie boli jak choleera ; x No a potem se poszłam do Carrefoura i zakupiłam dwa zajebiszcze lakiery do paznokci, czarny lekko brokatowy i granatowy ♥.♥ Powrot do domu i nic. Zaraz ide se zjem kisielek i popije FRUGO ♥ Najlepszy posiłek  nie ? Niedługo wstawie troche nowych fotek bo nie chciało mi sie wcześniej zgrywać, dzisiaj jeszcze stare  ; )  :




Jula ♥ Cieszę się że mam siostrę która pocieszy, nawet taka 2-letnią ♥♥




"Dawać lepszy przyklad "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3