sobota, 31 marca 2012

And then you write.

Padam, padam . 


Wczoraj nei dodałam notki bo spałam u pauli ;* Hahahahahahahahaa, nie mogę z wczoraj ♥♥ Nie ma to jak bicie się, szarpanie, gryzienie, siedzenie w namiocie, robienie super zdjęć dresa w koturnach, sprzątanie z łóżka, zbierania kasy, jeżdżenie po kocu, gadanie z Martą, zakładać okulary a'la dziwka jak to powiedziała kulka , ahahahhaha, jedzenie kisielu, plucie do kubka, ciężkie chwile, długie rozmowy, gadanie po nocach, łapanie much, spanie na jednym pojedynczym łóżku, śpiewanie, tańczenie, świrowanie, z Paulą ♥♥ Hhahahahah nie mogę  ! Tak paula będe cie jeszcze tak perfidnie okłamywać przez całe życie za "DOMA... "
No a dzisiaj po tańcach i może do lbl . Jak ja dawno na zakupach byłam O____o może Paulu ze mną pojedzie ; ) Ale przed tym czeka mnie jeszcze nauka biologii i polskiego -,- LOVE IT . 



To pozdrowienia dla Karoli, idzie się uczyć, narka ^^









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3