sobota, 24 marca 2012

…bo wiesz, ludzie, którzy nie potrafią marzyć nigdy nie nauczą się czuć

Ale mam zajebisty humorek , hahah ♥♥ Nie, serio ;  )
Ostatnio trochu się zmieniło, hah . Zmniejszyło się moje zaufanie co do niektórych a co do innych zwiększyło, poznałam sporo nowych ludzi, bardzo fajnych ludzi . 

Poza tym to cieszę się że mam przyjaciół którzy potrafią wybaczyć, a co ważniejsze przeprosić i przyznać się do winy. Że na tym świecie jest taka grupka ludzi która wie o mnie wszystko i zawsze wie czego mi potrzeba. No i że po prostu są , że mam z kim pogadać na przerwach, pójść na zdjęcia, wpieprzyć 1234567890987654321234567890 ton cukierków, chipsów, żelek . Pośmiać się i popłakać przy filmach , łapać się za rękę przy horrorach , że bez znaczenia ile razy się pokłócimy to i tak wiemy że sobie nie odpuścimy i że nie rozstaniemy się od tak . Po prostu za to z góry wam wszystkim dziękjue. Pewnie te siedem najważniejszych osób własnie siedzi czyta to i myśli " Chodzi o mnie " Odpowiednia siódemka na pewno się skapnie. Kocham Was ♥ 


Łoo, jak dużo tego wyszło. Hhahah ♥ 

Do zobaczenia miśki ; ) ; *







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3