sobota, 4 lutego 2012

Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej *-*

Jestem w domu więc może w końcu dodam jakieś zdjęcia ; 3 

Nie wiem czy cieszę się z tego że wróciłam , fajnie było *-* 
Ostatnie parę dni było bardzo dziwnych , jak dla mnie . Troche nie normalne jest to że pewien idiota <bez urazy ; ) > Zbierał moje włosy, moje zużyte waciki po zmywaniu paznokci, oblizał moją łyżeczkę którą mu potem oddałam położył to pod poduszkę i powtarzał : " Ona jest zajebista " -.-'' Nie bedę opowiadać dalej bo za dużo tego . ; |

Dobra ale poza tym to teraz będze siedzieć pod milusim kocykiem i ogrzewać zamarznięte ręce ; o Czuje się jak we śnie, bez kitu. Ja nie wiem co było w tym kiślu -.-

Mała karola ; 3 :

                                                   





Faza *-*



Paulu, Sylwuś ! Wracajcie ; c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3