czwartek, 16 lutego 2012

Czas na wspomnienia, tego co było wczoraj .

Wiecie co ? Dopiero zauważyłam że mam już ponad 2000 wyświetlen dzięki ludzie ; *


Dzisiaj robie notke na szybko bo już 22 a jutro 7 pobudka -.-'
Gadam właśnie z dziewczynami na temat prezentu dla Oli <3
Już ustaliłyśmy *.* uff.
Dzisiaj po dyskotece, świetnie było <3
Oraaaz po Mam Talent, szczerze to tańczyło sie tragicznie bo było strasznie mało miejsca i miałam bd ograniczone ruchy, ale przetrwałam i mam nadzieje że wyszło nie źle ^^
Dzięki ludzie za doping <lol2>


A oto moje obiecane stylizacje ;* :


Numer 1 :









Numer 2 :









Numer 3 :











Numer 4 :







Numer 5 :



1.

Sweterek - Reserved 59.99 zł
Spodnie- Cubus 99.90 zł

2.

Koszula- Reserved 59.99 zł
Szelki- Clarie's 31.90 zł. |
legginsy- Reserved 49.99 zł

3.

*Sweterek- Cubus 49.90 zł
Naszyjnik-  Cropp ok 20 zł
*Bransoletki-  Ambra ok 15 zł <- polecam sklep (tak, to ten z butami )


4.

*Sweterek- Pull&Bear 49.99 zł
*Koszulka- H&M 19.90 zł


5.

Spódnica- H&M 49.99 zł
Buty- H&M 99.90 zł <333333


No chyba tyle z tych ciuchów ktore nabyłam w ostatnich tygodniach ; 3
Wsztstkie te ciuchy polecam , wygodne, śliczne, całkiem tanie

Ciuchy z * kupiłam po przecenie . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3