piątek, 24 lutego 2012

‎"Skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, by pójść naprzód" Skoro nie można się cofnąć trzeba znaleźć najlepszy sposób by pójść na przód .

Siema siema ;]

Krótki post bo zaraz jadę na tańcę ; p
A więc dzisiaj bd fajny dzień . Uznałam że tak, jesteśmy nienormalne O_____o
Dzisiaj był mecz ;> Spoko było, oczywiście wygrałyśmy, fuck yea. Zapoznałam się z paroma fajnymi osobami .
Później trochę pogadałyśmy i poszłyśmy z dziewczynami do 8 aby zobaczyć , jak grają w siatkę . No oczywiście musiałyśmy rozwalić parę butów i wgl ; P

Poza tym to nie wiem co mam myśleć o tym wszystkim , chciałabym powiedzieć że nie jestem po żadnej, żadnej stronie ! Nie mogę wybierać bo wszyscy macie powody.
Przykro mi że nie mówisz mi wszystkiego jak dawniej, chyba kontakt między nami się urwał i już chyba nigdy nie będzie tak jak kiedyś ; c





"Trochę słabo jak ze wszystkimi problemami lecisz do mnie, a tak to ledwo mnie zauważasz "

1 komentarz:

  1. kochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkochamkocham Cię karola ♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3