poniedziałek, 23 stycznia 2012

Zasypiam z nadzieją na lepsze jutro .

Aww, ale mam zjechany  humor -.-''
Tydzień bez kompa, no pewnie . I tak będę siedzieć znając życie ; dd


Walona matma ! Zwaliłam kartkówkę na Maaxa , ale za to z plastyki mam 6 i z geografii kartkówka mi nieźle poszła ; > Na półrocze nie mam żaadnej 3 i parę 4 biczz ! A z resztą to macie ; 33 :


Matma- 5
Polski- 4
J. ang - 5
J niem. - 5
Muzyka- 6
Plastyka- 6
Religia- 5
Biologia- 5
Historia- 4
Technika- 4
Geografia- 5
Fizyka- 4
Chemia- 4
Aaaa i z w-f u mam 4 bo nie zaliczyłam siatki .. Ahahahaha ; PP
O bożee teraz siedzę i zjadam Paradise <3 Jak ja już chcę ferii ojj ; //
Nie mam co pisać ludzie więc spadam ;* 




Mieć więcej odwagi by czegoś nie stracić  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3