sobota, 28 stycznia 2012

Trololololl, Dziękuje dziewczyny ; >

Spędziłyśmy pare dobrych godzin w Tele <3 .
Fajnie było hahaha, :
-Ja przepraszam, ja tak mam po 19 .
ahahaha. Pozdrawiamy zacną panią która była z nami w łazience i smiała się ze mnie jak włosy porawiałam, żal    ; D !
Hhahah, Eluś oczywiście strzelanka na dworze musi być !
Jezu tak strasznie żałuję że już nie zobaczę się z Sylwią i Paulą na ferie. Będzie mi was brakowało . ; c
Tak mi się nie chce na to zimowisko jechać że szok -.-''
Może chociaż ktoś fajny pojedzie, bo tak we dwie to nuda a czas spędzony w pokojach zawsze najlepszy ! 

; D 

W drugim tygodniu coś wykminimy z El i Śliczną, znając życie najlepszym rozwiązaniem będzie : Tele . 

Do zobaczenia za dwa tygodnie dziewczyny , kocham was mocno !!







"Że my ? Lepiej spójrz na siebie i nie odwracaj się więcej w naszą stronę ! "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3