niedziela, 15 stycznia 2012

you are fucking perfect !

Sjemansioo ;*


Znów nie miałam czasu napisać wczoraj iż, aż spały u mnie dwie cudowne kobitki ;*** W sumie to nie spałyśmy do 5.00 robiłyśmy foty i dzwoniłyśmy do ludzi żeby ich obudzić . No cześć ola ;*
Ale wczoraj byłam w telepizzy <3 na urodzinach . Nie zapomnę tego dnia na pewno i nic by mi go nie zepsuło, nic, nic, nicc ! Było sporo znajomych tak ogółem ,  na urodzinach było ok 8 <3 Najpierw pograłyśmy w kręgle potem usiadłyśmy, zjadłyśmy pizze na końcu tort. Hahahahahahahahahahah. poza tym to urodziny były strasznie zbitne !! hahahah dzięki za życzenia ; * ! od teraz chodzimy co piątek/ sobota do tele ! 




Dziś. nudy przerażające ! nikt nie pisze, porażka -.-'' ale byłyśmy z Paulą na łyżwach czyli śledztwo uważam za udane ;**** Hhahahahahahah ; DD Bez gleb łohohohohoh.Oczywiście nie ma dnia bez nerwów a dzisiaj los chciał żebyśmy zgubiły numerek od szatni (czyt. Paula zgubiła) PORAŻKAA ;** a teraz przepisuję lekcje i do nauki ! Awww -.-' 





Humor jako taki . czuję się beznadziejnie, chyba chora będę ughh ; //


<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3