wtorek, 17 stycznia 2012

Spacer po niebie ..

No cześć ; *


Dzisiaj w szkole tylko do 13.30 czy jakoś tak ; DD Nauczyciele mieli radę więc odwołali ostatnia lekcję i skrócili lekcje i przerwy o 5 minut . Ja jebiee ! Ale ja mam dobre oceny na półrocze ; O 5 z matmy, z biologii, z angola, z niemca ! 4 Z POLSKIEGO I FIZYKI ! łojezuu . a i oczywiście 6 z muzyki, plastyki i religii. Jeszcze zobaczymy co z innych przedmiotów będzie ; o Aww i oczywiście tą waloną siatkówkę muszę zaliczyć bo dostałam 2 ; DD Ohh jak ja nienawidzę siatkówki wszyystko oprócz tego ! Pisalam dzisiaj sprawdzian z Historii do którego się nic nie uczyłoam łihihih -.-' Jutro miał być spr z Biologi ale ODWOŁANY ! Ohh jak dobrze ; ) )


Po szkole poszłam do Carrefoura i kupiłam sobie Odżywkę . narazie niewiem jak  dziala bo nałozyłam nie dawno i jeszcze efektow nie ma ; d Ale kosztowna była lecz podobno świetna ! :


<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3