czwartek, 19 stycznia 2012

Lazy, I'm soo Lazy.


O żesz kuźwaa -.- Dodaje meega na szybko posta o godzinie 22 jak jestem zmęczona w Chuuuuj ! przed chwilą przepisywalam waloną chemię z walonego PWSZ ! Aww, jak ja sie dostałam na Bio-Chemy ?! Wszyystko mnie boli, wyglądam koszmarnie i czuję sie tak samo . ja niewiem jak ja juto ię ludziom pokaże ! miałam dzisiaj tyyle pracy : 

-zrobic plakat,
-nauczyc się wiad. o Londynie.
-nauczyć się z Chemii,
-Przepisac z Chemii,
-Napisac wypracowanie z Angola ! 
Aww . a wróviłam do domu o 19 po ciężkim treningu . no i skończyłam , dzięki Bogu, przed chwilą ;>>



Lece ppaaa ;* JUTRO ZDJĘCIA, ale dziś zapowiedź !







 <333333 ojezuu , ale śliczne






KPSS and love yea babe . ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3