piątek, 27 stycznia 2012

Czasami trudno jest uwierzyć w to co się stało, a tak łatwo w to co będzie.


Siema, siemaa. 

Dzisiaj nie byłam w szkole xd, nie chciało mi się . Spałam do 11.41 i poszłam na zajęcia . 
Jutro do tele  z dziewczynami <3 ostatni dzień który spędzimy razem podczas ferii ; cc  
Ale wlaśnie ! MAMY FERIE ! Jezu w końcu ! Pierwszy tydzień na zimowisko a potem niewiem co będe robić. Pewnie będe siedziec przed kompem i TV. Ale znając życie to codziennie będzie es od Olki i Elizy : Co dzisiaj robisz, idziemy gdzieś ? I spanie u siebie na zmianę, kocham to <3

Może jutro porobimy parę zdjęć i wgl. 

nie mam co pisać , Dobranoc ; *









No a dopóki nie ma ACTA to wstawiam piosenką na którą ma faze i kojarzy mi się z blogiem ; >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3