czwartek, 5 stycznia 2012

ad extremum .


Długi weekend, achh jak ja na to czekałam . Wyśpię się w końcu ! łihihihh ; pp 

Dzisiaj w sumie luźno w końcu mam mikrofon i głośniki, czyli sezon na Skype uważam za otwarty xd. Mam telefon , nareszcie ! Ja nie wiem jak ja mogłam żyć z takim gratem -.-' Poza tym to Zośka miaŁa przyjechać ale coś jej nie ma i wątpię żeby dzisiaj jeszcze zawitała xd Lipa . 

A w szkole... trochę się działo ; DD 8 lekcji katorga ! oczywiście "niezapowiedziana" kartkóweczka z matematyki . Pozdrowienia dla P. Małysz ; D kartkówka z w-fu  (czyli rozmawianie o tym jak to nie warto kupować spodni przez internet )  i takie tam . Oczywiście i tak łacina była najlepsza . hahah . Pozdrowienia dla Gabryella i jego spółki od dziewczyn z I b. ; DD 

Aaa jutro planuję cały dzień przeleżeć w łóżku oglądając filmy with Zocha, no i może porobimy parę fotek xd. Zaś w sobotę to mam Tańcee <3 a przedtem i potem to nie wiem co będziemy robić xd Niedziela : Występowo ; / )



Warszawaaa <3 maj photos xd




 pewnie większość z was nie będzie wiedziała co to jest to na dole więc wyjaśniam że to babka która machała ogniami ludziee ; pp


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3