niedziela, 28 października 2012

45654 świat się kręci ..

Ktoś na asku chciał więcej notek ; o Dziękuje mu bo pewnie to czyta i chce wam powiedzieć że miło mi jak mówicie mi takie rzeczy i szczerze ? To własnie to mobilizuje mnie do pisania notek Love u ♥ Było dobrze ! Dziękuje Polin za rozmowę i nie ma za co za kolacje <3 Kocham Cię Zdunkowa ;*
A ty Łobaczuk, to chyba u mnie zamieszkasz. Dzisiaj jeszcze do południa z P, a potem nauka time ! Fizyka ogarnięta, jeszcze trochę biologii i przypomnienie z matmy mnie czeka . Dobrze przynajmniej że pośpię sobie troszku dłużej pomijając fakt że wciąż nie wiem która jest godzina ! Jutro szkoła, po szkole nie wiem co, może fryzjer? Bye bye my long hair :cc !

No i ogółem to jest tako, ciesze się ze skończyłam z jedną osobą chociaż będzie mi jej brakować tak będzie lepiej . Nie ocenia się ludzi tak szybko, ojj nie :) Proszę zapamiętać . Nie wierze w to że tak ludzie mogą się zmienić. Nie wierze w to po prostu. Nie wierze że można się tak skompromitować i zrzucać winę na przyjaciółkę gdy wina leży po twojej stronie. Zwaliły mi się kontakty z 3 osobami, niestety . Pewnie  każda z nich to czyta. Info dla jednej z nich . Proszę cię, jak już mnie zastąpiłaś to przynajmniej godnymi tego ludźmi, rozumiem że SŁAWA i inne cię wciągnęły i że ja ci już nie jestem potrzebna ale ogarnij się pliiiiiss ! BOOM, ALE WYWODY ŁOJJ ; O







2 komentarze:

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3