wtorek, 4 września 2012

Goodbye summer, hello school ..

A no cześć :3 Przepraszam,obiecałam że będę pisała codziennie, ale brak neta doskwierał :c

Dzisiaj będzie długga notka.
Po zakończeniu roku spot i u Sylwii with Paula, Mućka, Ania, Sylwia, Eliza and Wiatrak ! ♥
3 września..
Ogółem podsumujmy wakacje . Chce podziękować wszystkim osobom z którymi je spędziłam, poznałam nowych ludzi, nowych przyjaciół. Byłam na Chorwacji, w Budapeszcie, Łodzi nad Białym i na wspaniałym obozie, KAZIMIERZ 2012 , wciąż o was pamiętam kochani ! Resztę czasu spędzałam na dworze z przyjaciółmi, dziękuje tym najbliższym za każde odpały, każdy przypał, za wszystko. Nowy rok szkolny zapowiada się dobrze bo mam z kim go przeżywać. Wakacje były chyba najlepszymi jakie dotąd miałam ,Dziękuje strasznie , kocham was !!! ♥ Teraz tylko aby do soboty !





3 komentarze:

Za każdy miły komentarz dziękuje, każdego kto komentuje odwiedzam <3